در دنیای امروزی استفاده از گجت ها بیش از پیش است و عموم مردم هزینه های زیادی را صرف خرید گجت هایی مانند هدفون، هدست و هندزفری می کنند که بعضی اوقات این افراد از خرید خود پشیمان می شوند و دوباره برای خرید آن ها هزینه می کنند. این مقاله راهنمایی خواهد بود برای خرید بهتر و به صرفه تر و جلوگیری از صرف هزینه های مالی زیاد برای محصولاتی که ارزش آن ها کمتر از هزینه های انجام شده است.

هدفون، هدست و هنذزفری جزء محصولاتی هستند که در جامعه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و هزینه های زیادی صرف خرید آن ها می شود. این دسته از محصولات در انواع مختلفی وجود دارند که با توجه به برند و کیفیتی که دارند از نظر قیمت متفاوت اند. برند های معروف و نام داری که در این زمینه پرچم دارند عبارتند از:

  • کیو سی وای (QCY)
  • سامسونگ (SAMSUNG)
  • شیائومی (XIAOMI)
  • اپل (APPLE)
  • انکر (ANKER)
  • تسکو (TSCO)
  • سونی (SONY)
  • جی بی ال (JBL)
  • ای‌کی‌جی (AKG)
  • نیا (NIA)

این 10 برند، جزء بهترین برند های هدفون، هدست و هندزفری موجود در بازار هستند که هر کدام از آن ها با توجه به کیفیت خود قیمت متفاوتی دارند. در ادامه به بررسی هر کدام از این برند ها می پردازیم:

کیو سی وای (QCY)

هدفون بی سیم QCY

 

برند کیو سی وای QCY یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های موجود در بازار است که در ساخت هدفون های بی سیم پرچم دار است و محصولات باکیفیت زیادی را دارد که در بازار ایران موجود است. مبدا ساخت این برند، کشور چین است و در سال 2020 رتبه 4 را در فروش هدفون بی سیم TWS کسب کرد که در نوع خود بی نظیر است. یکی از مزیت های هدفون های بی سیم QCY عمر باتری طولانی مدت آن است به نحوی که اگر به صورت کامل آن را شارژ کنید می توان تا چند روز بدون شارژ مجدد از آن استفاده کرد. محصولات برند QCY صدای بسیار خوبی را پخش می کنند و میکروفون آن ها هم بسیار باکیفیت است و شما می توانید تا چند سال بدون افت کیفیت از هدفون بی سیم برند QCY استفاده کنید.

سامسونگ (SAMSUNG)

 

هدفون بی سیم سامسونگ

 

سامسونگ یکی از معروف ترین برند های دنیا است که در تمامی زمینه های محصولات برقی و گجت ها فعالیت دارد و در بین مردم بسیار محبوب است. وقتی خرید گجت به ذهن مردم خطور می کند اولین برندی که به ذهن همه می رسد سامسونگ است. سامسونگ در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کیفیت عالی آن بسیار محبوب است. برند سامسونگ ساخت کشور کره جنوبی می باشد و یکی از شرکت هایی است در ساخت انواع هدفون، هدست و هندزفری پیشران می باشد. برند سامسونگ انواع هندزفری های سیمی، هدفون های بی سیم، هدفون های بلوتوثی و هندزفری های گردنی و … را در بالاترین کیفیت تولید کرده است تا در بازار جهانی یکی از بهترین ها باشد.

شیائومی (XIAOMI)

هدفون بی سیم شیائومی

یکی دیگر از برند هایی که در چند سال اخیر سرو صدای زیادی را به پا کرده است Xiaomi می باشد. شیائومی یکی بهترین برند های دنیا و یکی از موفق ترین برند های کشور چین است که امروزه در بازار ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شیائومی در حوزه ساخت انواع گوشی های همراه و گجت ها فعالیت دارد و کیفیت بالایی که دارد باعث معروفیت آن شده است. وقتی صحبت از عمر طولانی باتری می شود، اولین برندی که به ذهن ما می رسد برند شیائومی است، برند شیائومی به عمر طولانی مدت باتری معروف است. اگر شما به هدفونی با عمر باتری بالا نیاز دارید محصولات شیائومی می تواند برای شما بسیار کاربردی و مفید باشد. این برند در ساخت هندزفری های گردنی و سیمی هم، عملکردی بسیار عالی داشته و از بهترین برندها در فروش انواع هدفون، هدست و هندزفری می باشد.

اپل (APPLE)

ایرپاد اپل

 

معروف ترین و محبوب ترین برند دنیا اپل (Apple) می باشد که در ساخت انواع گوشی و گجت ها و لوازم دیجیتالی در دنیا شماره یک می باشد. محصولات Apple ساخت کشور آمریکا می باشد و یکی برند هایی است که اکثر مردم دوست دارند محصولات این شرکت را داشته باشند اما به دلیل اینکه محصولات شرکت اپل، اصل می باشند و کیفیت بسیار بالایی دارند قیمت آن ها هم بسیار بالا می باشد در برای افراد زیادی خرید آن دور از دسترس است. اپل به دو دسته اصل و فیک تقسیم می شود، محصولات فیک این برند قیمت بسیار پایین تری دارند و ساخت کشور هایی غیر از آمریکا می باشند و اغلب چینی هستند اما محصولات اصل این برند قیمت بالایی دارند و البته با توجه به قیمت بالای آن کیفیت فوق العاده ای نیز دارند.

انکر (ANKER)

هدفون بی سیم انکر

انکر، یک شرکت فروش لوازم دیجیتالی چینی می باشد که در سال های قبل در فروش انواع شارژ و کابل های شارژ فعالیت داشته و امروزه به دنیای هدفون های بی سیم و هدفون های بلوتوثی و گردنی وارد شده است. محصولات شرکت انکر کیفیت پخش صدای خیلی خوبی دارند و با توجه به کیفیتی که دارند قیمت آن ها هم متفاوت است. هدست های بلوتوثی انکر کیفیت بالایی دارند و به دلیل اینکه قیمت نسبتا بالایی دارند، برای استفاده عمومی مقرون به صرفه نیست و چون پخش صدای آن ها بشدت باکیفت است برای کسانی که گیمر هستند محصولات برند Anker پیشنهاد می شود.

تسکو (TSCO)

هدفون بی سیم تسکو

یکی از برند های ایرانی که در ساخت کالای های دیجیتالی و لوازم جانبی تلفن همراه بسیار موفق است تسکو (TSCO) می باشد. TSCO در چند سال اخیر پیشرفت های بسیار زیادی را داشته است و در ساخت هدفون، هدست و هندزفری های سیمی و بی سیم عملکردی عالی داشته و توانسته نسبت به برند های خارجی که به اصطلاح رقیب محسوب می شوند جا باز کند و در فروش کالای های دیجیتالی نامی برای خود دست و پا کند. تسکو تنوع بسیار زیادی را در عرضه محصولات خود دارد که از انواع هندزفری های سیمی بگیر تا هدفون های بی سیم و بلوتوثی و با توجه به این که برند تسکو، ساخت ایران است محصولاتی که عرضه می کند قیمت بسیار مناسبی دارند و کسانی که برای خرید هدفون، هدست و هندزفری، نمی خواهند هزینه های زیادی را صرف کنند تسکو (TSCO) بهترین گزینه است.

سونی (SONY)

هدفون بی سیم سونی

 

محصولات برند سونی از همه نظر عالی هستند، Sony برندی ژاپنی است و یکی از پرچم داران و پیشگامان تولید لوازم دیجیتالی و الکترونیکی است و می توان گفت که کیفیت محصولات سونی در دنیا حرف اول را می زنند. سونی در عرضه انواع هدفون، هدست و هندزفری های سیمی و بی سیم نیز فعالیتی گسترده دارد. شرکت سونی با توجه به تاریخچه ای که دارد همیشه سعی بر آن داشته که در ساخت محصولاتش بهترین کیفیت را لحاظ کند و طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا برای خود جمع کند. هدفون های بی سیمی که شرکت Sony تولید می کند بسیار فوق العاده است چه از نظر طراحی ظاهری و چه از نظر کیفیت و پخش صدا، اما چون برندی بسیار معروف است و محصولاتش کیفیت بسیار بالایی دارند، قیمت خرید آن سرسام آور است و بشدت قیمت بالایی دارند. محصولات برند سونی برای کسانی که می خواهند هدفون هایی حرفه ای و باکیفیت فوق العاده بالایی را داشته باشند گزینه ای مناسب است.

جی بی ال (JBL)

هدفون بی سیم جی بی ال

اگر برای مشاوره خرید انواع تجهیزات صوتی به کسی مراجعه کنید اولین برندی که به شما پیشنهاد می کند، برند JBL می باشد. جی بی ال یکی از معروف ترین و بهترین برند هایی است که می توان روی محصولاتش حساب باز کرد و با خیال راحت از محصولات این برند خرید کرد. برند معروف جی بی ال (JBL) ساخت کشور آمریکا می باشد که سالهاست در حوزه لوازم صوتی فعالیت دارد. این شرکت در تولید انواع هدفون و هدست بی سیم و بلوتوثی نیز رقابت تنگاتنگی را با رقبای خود مانند سامسونگ، اپل، شیائومی و … دارد. محصولاتی که این برند تولید می کند طراحی بسیار زیبایی دارند به طوری که فقط با نگاه کردن به آن و بدون در نظر گرفتن کیفیت، شما را مُجاب به خرید آن می کند. اما فقط طراحی ظاهری نیست که به محصولات برند JBL ارزش می دهد، کیفیتی که هنگام صدا پخش می کند را فقط شما می توانید از جی بی ال بشنوید. روی هم رفته هدفون، هدست و هندزفری جی بی ال، جزء یکی از باکیفیت ترین ها و بهترین ها است.

ای‌کی‌جی (AKG)

هندزفری سیمی AKG

AKG یکی از تولید کنندگان انواع هدفون، هدست و هندزفری است که می توان گفت به طور کلی یکی از زیر مجموعه های شرکت سامسونگ محسوب می شود که فعالیتی گسترده در این زمینه دارد. AKG شرکتی اتریشی محسوب می شود که به صورت تخصصی در ساخت انواع هدفون و میکرفون فعالیت می کند. کیفیت محصولات ای کی جی بر کسی پوشیده نیست، به دلیل اینکه قیمت محصولات AKG به نسبت محصولات همتراز خود پایین تر است برای کسانی که نمی خواهند هزینه های زیادی را برای خرید هدفون بپردازند، می تواند بسیار عالی باشد زیرا از صرف هزینه های اضافی جلوگیری می شود.

نیا (NIA)

هدفون بی سیم نیا

 

هدفون هایی که نیا (NIA) تولید می کند به صورت بی سیم و بلوتوثی هستند و قیمت نسبتا پایین تری را نسبت به محصولات هم رده خود دارد. شرکت چینی Nia معروفیت خود را به این دلیل به دست آورده است که هدفون های بی سیمی را تولید کرده که از نظر طراحی ظاهری بسیار زیبا هستند و در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می کند. کیفیت صدای محصولات این برند نیز همانند طراحی ظاهری آن بسیار عالی هستند. خرید هدفون و هدست بی سیم Nia که در مدل های مختلف آن، تنوع رنگ های متفاوتی را دارد می تواند بسیار جذاب باشد. پوششی که بر روی هدفون های نیا (Nia) قرار دارد بسیار نرم است و هنگام استفاده از آن گوش ها را تحت فشار قرار نمی دهد و برای استفاده طولانی مدت می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

برند های مطرح دیگری نیز در بازار امروز وجود دارند مانند: ریمکس (Remax)، ریزر (Razer)، آنر (Honer)، جبرا (Jabra) و … که در بازار جهانی رقابت تنگاتنگی را دارند و کیفیت هر کدام از این برند ها مثال زدنی است.

راهنمای خرید هدفون، هدست و هندزفری

قیمت های متفاوت برند ها و کیفیتی که دارند موجب می شود که شما در خرید هدفون، هدست و هندزفری سردرگم شوید و نتوانید بهترین گزینه موجود را با توجه به بودجه مورد نظر خریداری کنید. در اینجا به بررسی 10 برندی که معرفی شد می پردازیم که در هر بازه قیمت کدام یک از این 10 برند برای خرید مناسب است.

هندزفری سیمی

هندزفری سیمی

بهترین هندزفری سیمی زیر 500 هزار تومان

یکی از بهترین گزینه ها در هندزفری سیمی زیر 500 هزار تومان می تواند محصولات برند AKG باشد. AKG محصولات بسیار مطمئنی را تولید کرده است که تا این بازه قیمت شما می توانید با خرید آن حداکثر کیفیت را داشته باشید.

هندزفری های سیمی تسکو نیز می توانند یکی دیگر از گزینه های شما زیر 500 هزار تومان باشند، دیگر نیاز نیست هزینه های زیادی را صرف خرید هندزفری سیمی کنید. اگر می خواهید یک هندزفری سیمی باکیفیت و با قیمت پایین داشته باشید، TSCO یکی دیگر از پیشنهادات ما به شماست.

شیائومی دیگر برندی است که شما می توانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید. هندزفری سیمی شیائومی گزینه ای مناسب برای خرید زیر 500 هزار تومان است.

جی بی ال نیز، از دیگر برند هایی است که می توان هندزفری سیمی باکیفیت را از آن خریداری کرد. هندزفری های سیمی JBL کیفیت صدای مناسبی را دارند و می توان با خرید از آن هندزفری باکیفیتی را داشته باشید.

بهترین هندزفری سیمی زیر 1 میلیون تومان

یکی از گزینه های زیر 1 میلیون تومان می تواند محصولات برند سونی باشد. Sony یکی از قابل اعتماد ترین برند های دنیا می باشد و به دلیل طراحی زیبای محصولات سونی و کیفیت فوق العاده بالای آن ها، از خرید هندزفری سونی پشیمان نخواهید شد.

سامسونگ برندی است که همه با کیفیت بالای محصولاتش آشنایی دارند هندزفری های سیمی Samsung جزء بهترین ها می باشند و کیفیت بالایی دارند. اگر شما به دنبال این هستید که تا 1 میلیون تومان را صرف خرید هندزفری کنید پیشنهاد ما به شما خرید هندزفری های سیمی سامسونگ می باشد.

برند AKG با توجه به کیفیت محصولاتش قیمت های متنوعی دارد که به نوعی انتخاب را برای شما راحت می کند که دیگر مجبور به انتخاب کردن محصولی از روی ناچاری نباشید و با توجه به هزینه ای که برای خرید هندزفری کنار گذاشته اید بتوانید گزینه های زیادی را بررسی کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید. هندزفری AKG تا زیر 1 میلیون تومان گزینه ای است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

بهترین هندزفری سیمی بالای 1 میلیون تومان

خرید هندزفری بالای 1 میلیون تومان، می تواند خریدی غیر منطقی باشد. اما برای کسانی که می خواهند این هزینه را صرف خرید هندزفری سیمی بکنند پیشنهاد ما به شما هندزفری های سیمی شرکت سونی می باشد. SONY به دلیل اینکه برندی بسیار معتبر است و محصولاتش کیفیتی بسیار بالا دارند قیمت خرید از آن برند شاید به صرفه نباشد اما کسانی که محصولی باکیفیت می خواهند می توانند هندزفری سونی را خریداری نمایند.

هدفون بی سیم گردنی

 

هدفون بی سیم گردنی

 

بهترین هدفون بی سیم گردنی زیر 1 میلیون تومان

شیائومی، هدفون های بلوتوثی گردنی را در بالاترین کیفیت تولید می کند. برای کسانی که می خواهند زیر 1 میلیون تومان را برای خرید هدفون گردنی بی سیم بپردازند برند شیائومی گزینه ای مناسب می باشد.

یکی دیگر از گزینه های زیر 1 میلیون تومان برای خرید هدفون بی سیم گردنی، محصولات برند سامسونگ می باشد. یکی از خوبی هایی که محصولات Samsung دارند این است که تنوع زیادی را دارند و قیمت آن ها با همدیگر متفاوت است که این کار باعث می شود که دست مشتری باز باشد و می توان با توجه به بودجه و سلیقه خود خرید محصول مورد نظر را نهایی کند.

برای خرید هدفون بی سیم گردنی زیر 1 میلیون، انکر گزینه ای قابل اطمینان و عالی است که می توان با خرید از آن کیفیت پخش صدای بسیار خوبی را تجربه کرد. Anker یکی از بهترین و عالی ترین هندزفری های بلوتوثی گردنی در بازه قیمتی زیر 1 میلیون تومان است که ما به شما خرید آن را پیشنهاد می کنیم.

استفاده از هدست بلوتوثی تسکو بسیار ساده است و باعث خستگی گردن شما نخواهد شد. برای خرید هدفون بی سیم زیر 1 میلیون، TSCO انتخابی هوشمندانه است زیرا قیمت پایین تری دارد نسبت به محصولات همرده خارجی خود دارد و کیفیتی حتی بیشتر از آن ها دارد.

بهترین هدفون بی سیم گردنی زیر 2 میلیون تومان

یکی از برند هایی که هدفون های گردنی با کیفیتی را تولید می کند انکر می باشد. هدفون گردنی انکر طراحی زیبایی دارد و کیفیت پخش صدای آن، بسیار منحصر به فرد است. برای خرید هدفون گردنی زیر 2 میلیون، Anker می تواند گزینه ای بسیار مناسب و خاص باشد.

وقتی صحبت از خرید هدفون بلوتوثی گردنی در بازه قیمتی زیر 2 میلیون تومان می شود قطعا یکی از گزینه ها، Samsung می باشد. هدفون گردنی سامسونگ در طرح ها و مدل های متفاوتی در بازار رقابتی ایران وجود دارد که شما با توجه به سلیقه خود و هزینه ای که می خواهید بپردازید، می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

می توان گفت شیائومی به دلیل باتری قدرتمندی که دارد، در صدر گزینه های خرید هدفون بی سیم تا 2 میلیون است. هدفون های گردنی Xiaomi با طراحی خاصی که دارند، باعث خستگی گردن نمی شوند، و می توان از هدفون های برند شیائومی بدون احساس خستگی و کلافگی و در بالاترین کیفیت استفاده کرد.

یکی دیگر از پیشنهاد های ما به شما برای خرید هدست گردنی زیر 2 میلیون، محصولات برند سونی می باشد. Sony محصولاتی عالی و بدون عیب و نقص را برای استفاده راحت تر و بهتر، تولید کرده است که کیفیت آن ها زبان زد خاص و عام است.

هدست بلوتوثی جی بی ال در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد که محصولات زیر 2 میلیون آن به دلیل طراحی خاصی که دارند باعث خستگی گردن نخواهند شد و می توان از آن در مدت های طولانی استفاده کرد.

بهترین هدفون بی سیم گردنی بالای 2 میلیون تومان

یکی از بهترین برند ها برای خرید هدست گردنی بالای 2 میلیون، Sony می باشد. سونی برای کسانی که می خواهند هزینه زیادی را صرف خرید هدفون گردنی کنند یک گزینه عالی است. هدفون های گردنی Sony طراحی فوق العاده زیبایی را دارند، برای خرید بالای 2 میلیون تومان ما محصولات شرکت سونی را به شما پیشنهاد می کنیم.

یکی دیگر از برند هایی که هدفون های گردنی بلوتوثی فوق العاده ای دارند که قیمتی بالای 2 میلیون تومان دارد برند JBL است. این برند آمریکایی فوق العاده کیفیت بالایی دارد و طراحی ظاهری محصولاتش بی نظیر است. هدست جی بی ال یک انتخاب بی نظیر خواهد بود.

هدفون بی سیم

 

هدفون بی سیم بلوتوثی

 

بهترین هدفون بی سیم زیر 1 میلیون تومان

وقتی صحبت از هدفون بی سیم زیر 1 میلیون می شود اولین برندی که محصولاتش به ذهن ما خطور پیدا می کند برند QCY می باشد. همه ایرپاد بی سیم QCY را بخاطر قیمت پایین و کیفیت بالا می شناسند. این برند هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت در بازه قیمتی زیر 1 میلیون بهترین گزینه است و اولین پیشنهاد ما به شما می باشد.

شیائومی هدفون هایی دارد که هزینه خرید آن زیر 1 میلیون تومان است. هدفون های بی سیم شیائومی در بازه قیمتی زیر 1 میلیون تومان، کیفیت متوسطی دارند. اگر قصد شما خرید ایرپاد شیائومی اصل می باشد باید هزینه های بیشتری را صرف خرید هدفون بی سیم کنید.

هدفون بلوتوثی تسکو یکی از گزینه هایی است که می توان از آن جهت گیمینگ استفاده کرد. به دلیل کیفیت بالا و راحتی در گوش TSCO گزینه ای عالی است که قیمت پایین تری نسبت به محصولات همرده خارجی خود دارد. قیمت پایین آن دلیل بر این نیست که کیفیت پایینی نیز دارد، تسکو به دلیل اینکه ساخت ایران می باشد قیمتی منصفانه دارد.

گزینه ای دیگر برای خرید هدفون بلوتوثی، محصولات برند JBL می باشند. جی بی ال نیز هدفون بی سیم مخصوص گیمینگ را در مدل ها و قیمت های متفاوت تولید کرده است که شما با توجه به بودجه مورد نظر می توانید خرید کنید. برای هدست بی سیم زیر 1 میلیون، JBL گزینه ای بسیار مناسب است.

برای خرید هدفون بی سیم Nia نیاز به هزینه های بیش از حد ندارید. محصولات نیا (Nia) برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی را صرف خرید هدفون بی سیم کنند اما کیفیت بالایی را می خواهند بهترین گرینه است.

بهترین هدفون بی سیم زیر 5 میلیون تومان

خرید ایرپاد شیائومی یکی از گزینه ها و پیشنهاد های ما به شما است که با توجه به طراحی خاص این برند تا چند سال می توانید بدون افت کیفیت و بروز هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. وقتی هدف شما خرید هدفون بی سیم شیائومی است یعنی هم به دنبال کیفیت خوبی هستید و هم میزان عمر باتری برای شما بسیار مهم است.

ایرپاد سامسونگ اصل را در این بازه قیمت می توانید خریداری کنید. قیمت ایرپاد سامسونگ اصل زیر 5 میلیون تومان است یعنی شما با 5 میلیون تومان می توانید صاحب بهترین هدفون های برند سامسونگ باشید و کیفیت بالا و راحتی در گوش را تجربه کنید.

هدفون بی سیم اپل زیر 5 میلیون تومان، محصولات فیک این شرکت را شامل می شود. اگر می خواهید هدفون اصل اپل را داشته باشید باید بیشتر از 5 میلیون تومان هزینه کنید اما اگر قصد شما خرید ایرپاد فیک اپل می باشد، باید قبول کنید که کیفیت آن به نسبت محصولات اصل این شرکت تفاوت های زیادی دارد.

هدست بی سیم انکر در مدل های متفاوت از هم تولید شده است. خرید هدفون بی سیم انکر گزینه ای فوق العاده برای شنیدن موسیقی، گیمینگ، تماشای فیلم و سریال و … می باشد. با پرداخت 5 میلیون تومان، شما می توانید از بهترین هدفون های برند انکر را داشته باشید.

برند ایرانی تسکو هدفون های بی سیم با کیفیتی را تولید کرده است که می توان با هزینه ای کمتر و کیفیتی بالاتر نسبت به رقبا خریداری کرد. می توانید هدفون های بلوتوثی TSCO را خیلی کمتر از 5 میلیون تومان خرید، اگر می خواهید هدفون های بی سیم برند تسکو داشته باشید می توانید با پرداخت 2 میلیون تومان این کار را انجام دهید.

یگی دیگر از برند های پیشنهادی ما به شما برای خرید هدفون بی سیم تا 5 میلیون، هدفون های بی سیم سونی می باشد. Sony هدفون هایی را تولید کرده است که کیفیت در آن حرف اول را میزند ولی اگر می خواهید هدفونی از برند سونی داشته باشید که کیفیت آن فوق العاده باشد باید بیشتر از 5 میلیون تومان هزینه کنید.

هدفون بی سیم جی بی ال را می توانید حتی با پرداخت کمتر از 5 میلیون تومان هم خریداری کرد. در خرید از برند JBL شما گزینه های زیادی را دارید که می توانید آن ها را خریداری کنید. هدفون های جی بی ال طراحی بسیار زیبایی دارند که با دیدن آن ها شما را مجذوب خود خواهد کرد.

بهترین هدفون بی سیم زیر 10 میلیون تومان

اولین برندی که ما به شما پیشنهاد خرید آن را می کنیم ایرپاد اپل اصل می باشد. با 10 میلیون تومان شما می توانید هر هدفونی که می خواهید را خریداری کنید اما ما به شما ایرپاد اصل اپل را که در دنیا محبوب ترین و معروف ترین است را پیشنهاد خواهیم کرد چرا که در این بازه قیمت بهترین گزینه ممکن می باشد.

هندزفری بلوتوثی شیائومی با قیمتی به ارزش کمتر از 10 میلیون تومان را می توان در بازار ایران مشاهده کرد که به دلیل کیفیت بالا و طراحی خارق العاده طرفداران زیادی هم دارد. Xiaomi هدفون هایی را طراحی کرده که صدایی با کیفیت بالا پخش کنند و عمر باتری طولانی داشته باشند.

هدفون تا 10 میلیون تومان انکر را جهت کار های تخصصی می توان استفاده کرد، به عنوان مثال می توان از آن برای کارهای استودیویی و آهنگسازی استفاده کرد. از هدفون های برند Anker زیر 10 میلیون میتوان برای گیمینگ و همچنین کسانی که یوتیوبر هستند استفاده کنند.

هدفون های برند Sony جوری طراحی شده اند که شما بتوانید بدون احساس خستگی، کلافگی و بدون شنیدن صدای اضافه و نویز تا چندین ساعت از آن استفاده کنید. برای خرید ایرپاد سونی زیر 10 میلیون مدل های مختلفی وجود دارند که شما با توجه به نیاز و کارکردی که از آن انتظار دارید می توانید آن را خریداری کنید.

JBL یکی دیگر از برند های مطرح زیر 10 میلیون تومان است که می توان با اطمینان خاطر از آن خرید کرد. هدفون های زیبای جی بی ال را می توان برای استفاده حرفه ای نیز خریداری کرد، زیرا کیفیت پخش صدای بسیار بالایی دارند.

بهترین هدفون بی سیم بالای 10 میلیون تومان

10 میلیون تومان برای بسیاری از افراد هزینه زیادی است که برای خرید هدفون بی سیم پرداخت کنند، اما کسانی که می خواهند این هزینه را متقبل شوند اولین و بهترین پیشنهاد ما هدفون های بی سیم Sony می باشد. اگر برندی را می خواهید که هزینه هنگفت بالای 10 میلیون تومان را صرف خرید هدفون بی سیم کنید سونی پرچم دار است.

یکی دیگر از برند هایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم که هزینه بالای 10 میلیون تومان را صرف خرید آن کنید جی بی ال است. JBL هدفون های بسیار باکیفیتی را دارد که با پرداخت بالای 10 میلیون تومان می توان صاحب آن شد.

جمع بندی

در خرید هدفون، هدست و هندزفری، با توجه به سلیقه و کارکردی که شما در نظر دارید می توانید از این 10 برند معرفی شده استفاده کنید. اگر به دنبال خرید هدفون، هدست و هندزفری هایی هستید که نسبت به ارزش روی آن ها قیمت گذاری شده باشد می توانید به فروشگاه اینترنتی تکدو مراجعه کنید و بهترین و باکیفیت ترین محصولات روز دنیا را خریداری کنید.

به پیج اینستاگرامی تکدو بپیوندید